European Journal of Operational Research

We study a solution approach for a staffing problem in multi-skill call centers. The objective is to find a minimal-cost staffing solution while meeting a target level for the quality of service to customers. We consider a common situation in which the arrival rates are unobserved random variables f...

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Thuy Anh Ta, Wyean Chan, Fabian Bastin, Pierre L’Ecuyer
Định dạng: Bài trích
Ngôn ngữ:eng
Nhà xuất bản: European Journal of Operational Research 2021
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S037722172031095X?via%3Dihub
https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/2856
https://doi.org/10.1016/j.ejor.2020.12.049
Từ khóa: Thêm từ khóa
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên đánh dấu biểu ghi này!