European Journal of Operational Research
We study a solution approach for a staffing problem in multi-skill call centers. The objective is to find a minimal-cost staffing solution while meeting a target level for the quality of service to customers. We consider a common situation in which the arrival rates are unobserved random variables f...
Lưu vào:
Tác giả chính: | , , , |
---|---|
Định dạng: | Bài trích |
Ngôn ngữ: | eng |
Nhà xuất bản: |
European Journal of Operational Research
2021
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S037722172031095X?via%3Dihub https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/2856 https://doi.org/10.1016/j.ejor.2020.12.049 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên đánh dấu biểu ghi này!
|
Hãy là người đầu tiên bình luận!