A consumer perspective on Corporate Digital Responsibility: an empirical evaluation of consumer preferences
CC BY
Lưu vào:
Tác giả chính: | K. Valerie, Carl, Cristina, Mihale-Wilson, Jan, Zibuschka |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | English |
Nhà xuất bản: |
Springer
2023
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://link.springer.com/article/10.1007/s11573-023-01142-y https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/8480 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên đánh dấu biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Technological, healthcare and consumer funds efficiency influence of COVID-19
theo: Catarina Alexandra Neves, Proença, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
LDP and CLT for SPDEs with transport noise
theo: Lucio, Galeati, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Technical founders, digital transformation and corporate technological innovation empirical evidence from listed companies in China’s STAR market
theo: Zhi-Guang, Li, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Healthcare consumers’ sensitivity to costs: a reflection on behavioural economics from an emerging market
theo: Quan-Hoang Vuong
Nhà xuất bản: (2020) -
Feeling the values: How pride and awe differentially enhance consumers’ sustainable behavioral intentions
theo: Li, Yan, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023)