The EFQM excellence model, the knowledge management process and the corresponding results an explanatory and predictive study
CC BY
Lưu vào:
Tác giả chính: | José, Bocoya-Maline, Manuel, Rey-Moreno, Arturo, Calvo-Mora |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | English |
Nhà xuất bản: |
Springer
2023
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://link.springer.com/article/10.1007/s11846-023-00653-w https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/8374 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên đánh dấu biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Drivers of mobile commerce adoption intention by Saudi SMEs during the COVID-19 pandemic
theo: Thamir Hamad, Alaskar, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Effect of social media marketing on online travel purchase behavior post-COVID-19: mediating role of brand trust and brand loyalty
theo: Mohd, Azhar, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Measuring financial satisfaction of Indonesian young adults: a SEM-PLS analysis
theo: Farizka Shafa, Nabila, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Oxford Handbook of Commercial Correspondence /
theo: Ashley, A.
Nhà xuất bản: (2003) -
New Orthogonality Relations for Super-Jack Polynomials and an Associated Lassalle–Nekrasov Correspondence
theo: Martin, Hallnäs
Nhà xuất bản: (2023)