Examining the effect of electronic banking service quality on customer satisfaction and loyalty: an implication for technological innovation
CC BY
Lưu vào:
Tác giả chính: | Samuel Godadaw, Ayinaddis, Birhan Ambachew, Taye, Bantie Getnet, Yirsaw |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | English |
Nhà xuất bản: |
Springer
2023
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://link.springer.com/article/10.1186/s13731-023-00287-y https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/7901 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên đánh dấu biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Economic policy uncertainty and bank stability: Does bank regulation and supervision matter in major European economies?
theo: Thanh Cong Nguyen
Nhà xuất bản: (2021) -
Does the bank-firm human relationship still matter for SMEs The game-changing role of digitalization
theo: Francesco, Fasano, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Money and Banking
theo: E. Wright, Robert
Nhà xuất bản: (2023) -
Online payment fraud: from anomaly detection to risk management
theo: Paolo, Vanini, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Towards a definition of sustainable banking - a consolidated approach in the context of guidelines and strategies
theo: Markus, Riegler
Nhà xuất bản: (2023)