Effects of advertising and R&D on spillovers from a rival’s bankruptcy
CC BY
Lưu vào:
Tác giả chính: | Niket, Jindal, Rebecca J., Slotegraaf |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | English |
Nhà xuất bản: |
Springer
2023
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://link.springer.com/article/10.1007/s11747-023-00931-9 https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/7874 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên đánh dấu biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Government R&D and green technology spillovers: the Chernobyl disaster as a natural experiment
theo: Gianluca, Orsatti
Nhà xuất bản: (2023) -
New product development and supplier involvement the role of R&D collaboration with supporting organisations
theo: Miriam, Delgado-Verde, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Measuring the Impact of R&D&I Subsidies on Innovative Inputs and Outputs in Polish Manufacturing Firms
theo: Adriana Zabłocka-Abi, Yaghi, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
rDSA : an intelligent tool for data science assignments
theo: Pierpaolo, Vittorini, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Minimum capital requirement and portfolio allocation for non-life insurance: a semiparametric model with Conditional Value-at-Risk (CVaR) constraint
theo: Alessandro, Staino, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023)