Exploring educational impacts among pre, during and post COVID-19 lockdowns from students with different personality traits
CC BY
Lưu vào:
Tác giả chính: | Yong, Zheng, Shuaiqi, Zheng |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | English |
Nhà xuất bản: |
Springer
2023
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://link.springer.com/article/10.1186/s41239-023-00388-4 https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/7716 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên đánh dấu biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Association of early mobility with the incidence of deep-vein thrombosis and mortality among critically ill patients a post hoc analysis of PREVENT trial
theo: Hasan M., Al-Dorzi, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Vulnerability, Disability, and Agency Exploring Structures for Inclusive Decision-Making and Participation in a Responsive State
theo: Mustaniemi-Laakso, Maija, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Using attention-based neural networks for predicting student learning outcomes in service-learning
theo: Eugene Yujun, Fu, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
How do sensory features of places impact on spatial exploration of people with autism? A user study
theo: Federica, Cena, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Standing and Pre-trial Misconduct: Hypocrisy, ‘Separation’, Inconsistent Blame, and Frustration
theo: Stark, Findlay
Nhà xuất bản: (2023)