Learner autonomy, learner engagement and learner satisfaction in text-based and multimodal computer mediated writing environments
CC BY
Lưu vào:
Tác giả chính: | Zohre Mohammadi, Zenouzagh, Wilfried, Admiraal, Nadira, Saab |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | English |
Nhà xuất bản: |
Springer
2023
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://link.springer.com/article/10.1007/s10639-023-11615-w https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/7705 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên đánh dấu biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
English preposition and difficulties of foreign learners in using them /
theo: Hoàng, Thị Vân
Nhà xuất bản: (2012) -
The distinguishing between gerund and present participele, How to use them for foreign learners /
theo: Nguyễn, Thị Thanh Kim Huệ
Nhà xuất bản: (2012) -
Polyharmonic hypersurfaces into pseudo-Riemannian space forms
theo: V., Branding, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Surface tension behavior of superspreading and non-superspreading trisiloxane surfactants
theo: Séforah Carolina Marques, Silva, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Work engagement and employee satisfaction in the practice of sustainable human resource management – based on the study of Polish employees
theo: Barbara, Sypniewska, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023)