Impacts of parents and reading promotion on creating a reading culture: Evidence from a developing context
132, 106311
Lưu vào:
Tác giả chính: | Quan, Hoang Vuong, Viet, PhuongLa, Thanh, Huyen T.Nguyen, Minh,Hoang Nguyen, Thu, TrangVuong, Ha, My Vuong, Manh, Toan Ho |
---|---|
Định dạng: | Bài báo khoa học |
Ngôn ngữ: | English |
Nhà xuất bản: |
Elsevier
2022
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/4028 https://doi.org/10.1016/j.childyouth.2021.106311 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên đánh dấu biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
The application of S2R strategies in English reading comprehension by university students in Vietnam
theo: Nguyễn, Thị Bích Thủy
Nhà xuất bản: (2020) -
Home Scholarly Culture, Book Selection Reason, and Academic Performance: Pathways to Book Reading Interest among Secondary School Students
theo: Quan-Hoang Vuong, và những người khác
Nhà xuất bản: (2021) -
Bosses without a heart: socio-demographic and cross-cultural determinants of attitude toward Emotional AI in the workplace
theo: Mantello, Peter, và những người khác
Nhà xuất bản: (2022) -
A Midsponge-Based Investigation into the Psycho-Religious Mechanism Behind Suicide Attacks
theo: Quan Hoang, Vuong, và những người khác
Nhà xuất bản: (2022) -
Culturas hispanas a través de la pantalla / Hispanic Cultures Through the Screen
theo: Ana M., López-Aguilera
Nhà xuất bản: (2023)