A Data Collection on Secondary School Students' STEM Performance and Reading Practices in an Emerging Country
Science, technology, engineering, and mathematics (STEM) education has become a critical factor in promoting sustainable development. Meanwhile, book reading is still an essential method for cognitive development and knowledge acquisition. In developing countries where STEM teaching and learning res...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Vuong, Quan-Hoang |
---|---|
Đồng tác giả: | La, Viet-Phuong |
Định dạng: | Bài Báo |
Ngôn ngữ: | English |
Nhà xuất bản: |
Data Intelligence
2021
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://direct.mit.edu/dint/article/3/2/336/98240/A-Data-Collection-on-Secondary-School-Students https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/1796 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên đánh dấu biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
The need for economics education in Vietnam high school curriculum: A preliminary observation
theo: Manh, Toan Ho
Nhà xuất bản: (2022) -
Socio-economic factors affecting women’s entrepreneurial performance in MSEs in Bahir Dar City, Ethiopia
theo: Samuel Godadaw, Ayinaddis
Nhà xuất bản: (2023) -
The immigrant-native gap in risk and time preferences in Germany: levels, socio-economic determinants, and recent changes
theo: Sumit S., Deole, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Changes in the gender pay gap over time: the case of West Germany
theo: Marina, Bonaccolto-Töpfer, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Severity scores for status epilepticus in the ICU: systemic illness also matters
theo: Fang, Yuan, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023)