A Dataset of Vietnamese Junior High School Students’ Reading Preferences and Habits
Books are the invaluable, colossal storage of mankind’s immense scholarship and are still commonly perceived as a more reliable source of knowledge even in this age of digitized information. Extensive reading is often promoted as being vital to cognitive development, especially for students in prima...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Vuong QH |
---|---|
Đồng tác giả: | Le AV |
Nhà xuất bản: |
MDPI
2020
|
Truy cập trực tuyến: | https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/167 https://doi.org/10.3390/data4020049 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên đánh dấu biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
“Reading habits, socioeconomic conditions, occupational aspiration and academic achievement in Vietnamese junior high school students”. Sustainability 11(18), (2019) 5113
theo: Le TTH
Nhà xuất bản: (2020) -
A Data Collection on Secondary School Students' STEM Performance and Reading Practices in an Emerging Country
theo: Vuong, Quan-Hoang
Nhà xuất bản: (2021) -
Sex differences and psychological factors associated with general health examinations participation: results from a Vietnamese cross-section dataset
theo: Vuong QH
Nhà xuất bản: (2020) -
Home Scholarly Culture, Book Selection Reason, and Academic Performance: Pathways to Book Reading Interest among Secondary School Students
theo: Quan-Hoang Vuong, và những người khác
Nhà xuất bản: (2021) -
Vietnamese living habits, wellbeing and working adaptation in face of COVID-19's strictest lockdown
theo: Dao, Le Trang Anh, và những người khác
Nhà xuất bản: (2022)