The role of subjective task value in forming satisfaction and loyalty among Vietnamese international students: a structural equation model
Lưu vào:
Tác giả chính: | Lai SL |
---|---|
Đồng tác giả: | Pham HH |
Nhà xuất bản: |
2020
|
Truy cập trực tuyến: | https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/158 https://doi.org/10.1007/s40299-019-00439-3 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên đánh dấu biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Examining the effect of electronic banking service quality on customer satisfaction and loyalty: an implication for technological innovation
theo: Samuel Godadaw, Ayinaddis, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Managing sustainable practices and logistics value to improve customer loyalty: importers vs. freight forwarders
theo: Justavino-Castillo, Milva Eileen, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
An Application of the Life Satisfaction Approach (LSA) to Value the Land Consumption and Ecosystem Services
theo: Marina, Bravi, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Brand loyalty in the face of stockouts
theo: Uzma, Khan, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Sociodemographic Factors Influencing Vietnamese Patient Satisfaction with Healthcare Services and Some Meaningful Empirical Thresholds
theo: Quan-Hoang Vuong
Nhà xuất bản: (2020)