Global Marketing /

Familiarizes Readers with Global Marketing and the Global Business Environment Marking the 20th anniversary of this series of textbooks, this Ninth Edition of Global Marketing builds on the tradition and successes of previous editions. Its environmental and strategic approach outlines the major dim...

Mô tả chi tiết

Lưu vào:
Hiển thị chi tiết
Tác giả chính: Keegan, Warren J.
Đồng tác giả: Green, Mark C.
Định dạng: Sách tham khảo chuyên ngành
Ngôn ngữ:English
Nhà xuất bản: Malaysia : Pearson, 2017.
Phiên bản:9th ed.
Chủ đề:
Truy cập trực tuyến:https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/1724
Từ khóa: Thêm từ khóa
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên đánh dấu biểu ghi này!
LEADER 01929nam a22002657a 4500
005 20210614104035.0
008 200404s2017 my |||||||||||||||||eng||
999 |c 2828  |d 2828 
020 |a 9780134129945 
040 |a Phenikaa-Uni  |b vie  |c Phenikaa-Uni  |e aacr2 
041 0 |a eng 
044 |a my 
082 0 4 |2 23  |a 658.848  |b GL418A 2017 
100 1 |a Keegan, Warren J. 
245 1 0 |a Global Marketing /  |c Warren J. Keegan, Mark C. Green 
250 |a 9th ed. 
260 |a Malaysia :  |b Pearson,  |c 2017. 
300 |a 624 tr. ;  |c 28 cm. 
500 |a Tài liệu online năm xuất bản 2020 10th Global edition 
520 3 |a Familiarizes Readers with Global Marketing and the Global Business Environment Marking the 20th anniversary of this series of textbooks, this Ninth Edition of Global Marketing builds on the tradition and successes of previous editions. Its environmental and strategic approach outlines the major dimensions of the global business environment. In this edition, as in all previous editions, the authors’ goal has been to write a book that’s authoritative in content yet relaxed and assured in style and tone. Readers have consistently praised Global Marketing for its simple, readable language and clarity. The Ninth Edition brings global marketing into the real world with up-to-date examples of questions, concerns, and crises facing global markets. New cases have been added while others have been revised as the text considers recent geopolitical developments and technological changes affecting global marketing. 
650 0 4 |a Tiếp thị 
700 1 |a Green, Mark C. 
856 |u https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/1724 
942 |2 ddc  |c STKCN 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 658_848000000000000_GL418A_2017  |7 1  |9 11507  |a PHENIKAA  |b PHENIKAA  |c PNK_105  |d 2020-04-15  |l 0  |o 658.848 GL418A 2017  |p 00009739  |r 2020-04-15  |w 2020-04-15  |x 1 bản đọc tại chỗ  |y STKCN  |z Đọc tại chỗ  |x 1 bản đọc tại chỗ