Digital transformation and marketing: a systematic and thematic literature review
CC BY
Lưu vào:
Tác giả chính: | Marco, Cioppi, Ilaria, Curina, Barbara, Francioni |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | English |
Nhà xuất bản: |
Springer
2023
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://link.springer.com/article/10.1007/s43039-023-00067-2 https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/8435 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên đánh dấu biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
The role of digitalization in business and management a systematic literature review
theo: Esther, Calderon-Monge, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Music in business and management studies a systematic literature review and research agenda
theo: Elia, Pizzolitto
Nhà xuất bản: (2023) -
“I Don’t Think That’s Something I’ve Ever Thought About Really Before”: A Thematic Discursive Analysis of Lay People’s Talk about Legal Gender
theo: Peel, Elizabeth, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
A Bibliometric Review of Research on International Students’ Mental Health: Science Mapping of the Literature from 1957 to 2020
theo: Quoc, Thai Cao, và những người khác
Nhà xuất bản: (2022) -
A Bibliometric Review of Research on International Students’ Mental Health: Science Mapping of the Literature from 1957 to 2020
theo: Cao, Quoc Thai
Nhà xuất bản: (2022)