Feeling the values: How pride and awe differentially enhance consumers’ sustainable behavioral intentions
CC BY
Lưu vào:
Tác giả chính: | Li, Yan, Hean Tat, Keh, Kyle B., Murray |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | English |
Nhà xuất bản: |
Springer
2023
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://link.springer.com/article/10.1007/s11747-023-00928-4 https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/8425 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên đánh dấu biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Entrepreneurial intention and creative performance – the role of distress tolerance
theo: Marjolein C. J., Caniëls, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Intentionally Encouraging or Assisting Others to Commit an Offence: The Anatomy of a Language Crime
theo: MacLeod, Nicci
Nhà xuất bản: (2023) -
A Behavioural Analysis of the Future of Collective Redress for Financial Consumers Following the Supreme Court Decision in Merricks v Mastercard
theo: Atkinson, Joanne
Nhà xuất bản: (2023) -
The impact of online design thinking-based learning on entrepreneurial intention the case of vocational college
theo: Issariya, Woraphiphat, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
A Review of Potential Innovation Pathways to Enhance Resilience in Wood-Based Value Chains
theo: Hoeben, Annechien Dirkje, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023)