Drivers of mobile commerce adoption intention by Saudi SMEs during the COVID-19 pandemic
CC BY
Lưu vào:
Tác giả chính: | Thamir Hamad, Alaskar, Amin K., Alsadi |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | English |
Nhà xuất bản: |
Springer
2023
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://link.springer.com/article/10.1186/s43093-023-00190-8 https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/8398 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên đánh dấu biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Effect of social media marketing on online travel purchase behavior post-COVID-19: mediating role of brand trust and brand loyalty
theo: Mohd, Azhar, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Measuring financial satisfaction of Indonesian young adults: a SEM-PLS analysis
theo: Farizka Shafa, Nabila, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
The role of management control and integrated information systems for the resilience of SMEs
theo: Paolo, Roffia, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Inter-organisational Cooperation Oriented Towards Sustainability Involving SMEs: a Systematic Literature Review
theo: Nathalia, Suchek, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
The EFQM excellence model, the knowledge management process and the corresponding results an explanatory and predictive study
theo: José, Bocoya-Maline, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023)