Customer accounting practices, antecedents and performance implications insights from the financial services industry in Kuwait
CC BY
Lưu vào:
Tác giả chính: | Jafar, Ojra, Abdullah Promise, Opute, Abdulaziz M., Alsaqer |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | English |
Nhà xuất bản: |
Springer
2023
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://link.springer.com/article/10.1186/s43093-023-00191-7 https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/7887 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên đánh dấu biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Examining the effect of electronic banking service quality on customer satisfaction and loyalty: an implication for technological innovation
theo: Samuel Godadaw, Ayinaddis, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
There is no Software, there are just Services
theo: Irina, Kaldrack, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Using attention-based neural networks for predicting student learning outcomes in service-learning
theo: Eugene Yujun, Fu, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Gender-Based Violence Without a Legal Gender: Imagining Single-Sex Services in Conditions of Decertification
theo: Renz, Flora
Nhà xuất bản: (2023) -
How can big data and predictive analytics impact the performance and competitive advantage of the food waste and recycling industry?
theo: Mehrbakhsh, Nilashi, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023)