The relationship between market information and entrepreneurial orientation the case of smallholder honey producers in Northern Uganda
CC BY
Lưu vào:
Tác giả chính: | Walter, Amuko, Stephen W., Kalule, Walter, Odongo |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | English |
Nhà xuất bản: |
Springer
2023
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://link.springer.com/article/10.1186/s40100-023-00249-8 https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/7802 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên đánh dấu biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Entrepreneurial ecosystems, institutional quality, and the unexpected role of the sustainability orientation of entrepreneurs
theo: David Bruce, Audretsch, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Characterization of Turkish pine honey according to their geographical origin based on physicochemical parameters and chemometrics
theo: H. Özgül, Uçurum, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Entrepreneurial intentions of Gen Z university students and entrepreneurial constraints in Bangladesh
theo: Mohammad Imtiaz, Hossain, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Cross-case knowledge transfer in transformative research: enabling learning in and across sustainability-oriented labs through case reporting
theo: Bernert, Philip, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Digital entrepreneurial acceptance: an examination of technology acceptance model and do-it-yourself behavior
theo: Muhammad, Ilyas, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023)