Using attention-based neural networks for predicting student learning outcomes in service-learning
CC BY
Lưu vào:
Tác giả chính: | Eugene Yujun, Fu, Grace, Ngai, Hong Va, Leong |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | English |
Nhà xuất bản: |
Springer
2023
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://link.springer.com/article/10.1007/s10639-023-11592-0 https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/7726 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên đánh dấu biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Exploring educational impacts among pre, during and post COVID-19 lockdowns from students with different personality traits
theo: Yong, Zheng, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Intercultural Learning: Critical preparation for international student travel
theo: Peter, Jones, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
There is no Software, there are just Services
theo: Irina, Kaldrack, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
The potential impact of COVID-19 disease caused multi-organ injuries on patients' surgical outcomes
theo: Sanketh, Rampes, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
Deep learning /
theo: Goodfellow, Ian
Nhà xuất bản: (2016)