The application of S2R strategies in English reading comprehension by university students in Vietnam
Reading plays a significantly important role in every student’s academic development, especially when they have to work over a great number of foreign language materials for their professional subjects (McDonough & Shaw, 2013). Strengthening English reading ability is necessary for students to p...
Lưu vào:
Tác giả chính: | Nguyễn, Thị Bích Thủy |
---|---|
Định dạng: | Bài Báo |
Ngôn ngữ: | English |
Nhà xuất bản: |
JOURNAL OF LANGUAGE AND LINGUISTIC STUDIES
2020
|
Chủ đề: | |
Truy cập trực tuyến: | https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/587 https://doi.org/10.17263/jlls.803893 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên đánh dấu biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Impacts of parents and reading promotion on creating a reading culture: Evidence from a developing context
theo: Quan, Hoang Vuong, và những người khác
Nhà xuất bản: (2022) -
Home Scholarly Culture, Book Selection Reason, and Academic Performance: Pathways to Book Reading Interest among Secondary School Students
theo: Quan-Hoang Vuong, và những người khác
Nhà xuất bản: (2021) -
The Levels of COVID-19 Related Health Literacy among University Students in Vietnam
theo: Minh Cuong Duong, và những người khác
Nhà xuất bản: (2021) -
Best practices in literacy instruction /
theo: Morrow, Lesley Mandel
Nhà xuất bản: (2003) -
Building Strategy and Performance
theo: Warren, Kim
Nhà xuất bản: (2023)