“The relationship between birth order, sex, home scholarly culture and youths’ reading practices in promoting lifelong learning for sustainable development in Vietnam” Sustainability, 11(16), (2019) 4389
Lưu vào:
Tác giả chính: | Tran T |
---|---|
Đồng tác giả: | Le TTH |
Nhà xuất bản: |
2020
|
Truy cập trực tuyến: | https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/197 https://doi.org/10.3390/su11164389 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên đánh dấu biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
Sustainable Treatment for Sulfate and Lead Removal from Battery Wastewater, Sustainability 11(2019) 1-8.
theo: Hong Ha Thi Vu
Nhà xuất bản: (2020) -
Home Scholarly Culture, Book Selection Reason, and Academic Performance: Pathways to Book Reading Interest among Secondary School Students
theo: Quan-Hoang Vuong, và những người khác
Nhà xuất bản: (2021) -
Intergrated Sustainable Design /
theo: Kristinsson, Jon,
Nhà xuất bản: (2012) -
Integrated sustainable design /
theo: Kristinsson, Jón -
Sustainability, Innovation, and Entrepreneurship
theo: Larson, Andrea
Nhà xuất bản: (2023)