“Reading habits, socioeconomic conditions, occupational aspiration and academic achievement in Vietnamese junior high school students”. Sustainability 11(18), (2019) 5113
Lưu vào:
Tác giả chính: | Le TTH |
---|---|
Đồng tác giả: | Tran T |
Nhà xuất bản: |
2020
|
Truy cập trực tuyến: | https://dlib.phenikaa-uni.edu.vn/handle/PNK/193 https://doi.org/10.3390/su11185113 |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên đánh dấu biểu ghi này!
|
Tài liệu tương tự
-
A Dataset of Vietnamese Junior High School Students’ Reading Preferences and Habits
theo: Vuong QH
Nhà xuất bản: (2020) -
Home Scholarly Culture, Book Selection Reason, and Academic Performance: Pathways to Book Reading Interest among Secondary School Students
theo: Quan-Hoang Vuong, và những người khác
Nhà xuất bản: (2021) -
Technology in Schools
theo: Ackerman, Gary L
Nhà xuất bản: (2022) -
Organizational interventions and occupational burnout: a meta-analysis with focus on exhaustion
theo: Bes, Isabelle, và những người khác
Nhà xuất bản: (2023) -
A Data Collection on Secondary School Students' STEM Performance and Reading Practices in an Emerging Country
theo: Vuong, Quan-Hoang
Nhà xuất bản: (2021)