Strategic brand management /
A brand is not merely a representation of a product: it is an emotional and symbolic perception we develop that influences our thoughts, feeling, and behavior. Strategic Brand Management is the only textbook to go beyond the standard branding models to fully explore this perception and consider bran...
Lưu vào:
Tác giả chính: | , , |
---|---|
Định dạng: | Sách tham khảo chuyên ngành |
Ngôn ngữ: | English |
Nhà xuất bản: |
UK :
Oxford University,
2018.
|
Phiên bản: | 4th edition. |
Chủ đề: | |
Từ khóa: |
Thêm từ khóa
Không có từ khóa, Hãy là người đầu tiên đánh dấu biểu ghi này!
|
Tầng 4 - A10 - Khu đọc mở
Ký hiệu xếp giá: |
658.8 STR110E 2018 |
---|---|
Số ĐKCB 00018232 |
Not for loan
Thu hồi tài liệu này
Ghi chú:
|